دوره ابتدایی:به صورت غیرحضوری و مطابق آییننامه ارزشیابی کیفی توصیفی و مستندات عملکرد دانشآموزان در سال تحصیلی، توسط معلم و با نظارت مدیر مدرسه انجام خواهد شد.
درسهای داخلی و غیرنهایی نوبت دوم:با مجوز شورای تأمین، با اولویت «حضوری» و در صورت عدم موافقت شورا، به صورت «غیرحضوری» و بر اساس مستندات عملکرد تحصیلی دانشآموزان خواهد بود.
دروس کارگاهی و عملی فنیوحرفهای، کاردانش و تربیتبدنی:در تمام دورههای تحصیلی در تمامی رشتهها و پایهها بر اساس بخشنامه ۱۴۰۵/۰۲/۰۶ است.
با ابلاغ وزیر آموزش و پرورش، در صورت عدم امکان بهره برداری از فضای مدرسه برای برگزاری آزمون حضوری، استفاده از سایر اماکن مانند فضاهای ورزشی، پرورشی و ... با مجوز ستاد آزمون بلامانع است.
